Szczegółowy test skuteczności działania Systemu LoJack został opisany w artykule Samochód to nie igła w stogu siana, jaki ukazał się w dodatku miesięcznika Auto Świat – Przyjazny Kierowca.
Auto wyposażone w System LoJack zostało ukryte w centrum Warszawy, w pobliżu Dworca Centralnego, gdzie występują silne zakłócenia elektromagnetyczne. Dla utrudnienia warunków poszukiwania auto zaparkowano na parkingu podziemnym, cztery kondygnacje pod ziemią.
Po zgłoszeniu pozorowanej kradzieży operator systemu - LoJack zdalnie aktywował Moduł ukryty w pojeździe, a następnie określił jego pozycję. Wysłany został samochód poszukiwawczy. Na podstawie sygnału ze stacji nadawczo-odbiorczych mobilna ekipa LoJack zawęziła obszar poszukiwań do okolic Dworca Centralnego. Akcja zakończyła się sukcesem. Znalezienie auta zajęło niecałą godzinę, mimo, że pojazd znajdował się głęboko pod ziemią.