We wtorek 10-go listopada pan Jarosław z żoną pojechał w gości do znajomych na Jelonki, jedną z dzielnic Warszawy. Zaparkowali swoje Volvo S80 na parkingu przed blokiem.
Dwie godziny później dostał wiadomość SMS na telefon komórkowy. Był to komunikat wysłany przez Centrum Operacyjne LoJack, informujący o nieautoryzowanym ruchu pojazdu. Klient podbiegł do okna i jeszcze mógł zobaczyć jak jego samochód oddala się. Pan Jarosław momentalnie wybrał numer infolinii LoJack 2219654, który miał zapisany w swoim telefonie komórkowym, a następnie powiadomił o kradzieży policję. Dzięki temu złodziej nie zdołał odjechać za daleko.
Moduł LoJack został aktywowany i grupa poszukiwawcza mogła spokojnie obserwować każdy ruch pojazdu. Informacje o lokalizacji skradzionego Volvo były przekazywane policji i wkrótce policja zatrzymała pojazd w okolicach Mostu Poniatowskiego.
Cała akcja zatrzymania sprawcy nie trwała dłużej niż pół godziny, a wszystko to dzięki szybkiej reakcji klienta oraz dzięki temu, że klient korzystał z opcji LoJack Alarm System, która informuje o nieautoryzowanym ruchu pojazdu.
Ze względów bezpieczeństwa niektóre szczegóły zdarzenia zostały zmienione.