Dobry samochód w biznesie to absolutny "must have". Był, jest i będzie synonimem prestiżu, dlatego nie bez znaczenia jest to, czym podjeżdżasz pod siedzibę. To wizytówka firmy, która pokazuje ją w świetnej formie.
Dla jednych liczą się bajery, dla innych niskie koszty eksploatacji i pewnie sprawą dyskusyjną jest to, co najbardziej biorą pod uwagę firmy przy wyborze samochodu, bo wszystko zależy od tego, kto nim będzie jeździł. I niekoniecznie ważna jest wielofunkcyjność, dobre doświadczenia z marką, czy niskie koszty eksploatacji. W marce premium liczy się prestiż i uznanie. Prezesi i Dyrektorzy wybierają najczęściej Audi i BMW. Do reprezentacyjnych samochodów można z powodzeniem zaliczyć także Mercedesa i Volvo. Jaki ma być? Komfortowy i najczęściej drogi, używany nie dłużej niż 3 lata.
Nowoczesny, warty minimum 250 tys. zł, nieobrandowany, to prawdziwa okazja dla profesjonalnego złodzieja, który lubi samochody wysokiej klasy. Elitarna grupa przestępców nie pochyli się już nad tanim samochodem. Wolą ryzyko, które im się opłaca, a podzielone zyski i tak sięgają wysoko ponad wyobrażenia przeciętnego Kowalskiego. To złoty biznes, nad którym nie wiszą czarne chmury.
Rynek kradzionych samochodów rośnie w siłę.
W środowisku przestępczym cały czas spływają zamówienia na konkretne modele. Drogie samochody są na celowniku i tylko ten, kto pomyśli o odpowiednim zabezpieczeniu, może spać spokojnie. Niestety nowa technologia ułatwia pracę wykwalifikowanym złodziejom, a modny system bezkluczykowy, został przez nich opracowany do perfekcji.
Przed kradzieżą bardzo trudno się ustrzec. Ale trzeba wiedzieć, jak działać po zdarzeniu, aby odzyskać samochód jeszcze w całości, zanim go rozbiorą i wywiozą na Wschód! O tym jak uniknąć kradzieży, możesz przeczytać tutaj
Wybierz nowoczesny system do lokalizacji i odzyskania utraconych pojazdów.
Lojack to potwierdzona przez lata skuteczność. 95% samochodów odzyskiwana jest w ciągu 24h. Cechuje go bateria, która działa minimum 10 lat. Wiele rodzajów modułów, które różnią się wyglądem zewnętrznym lub kolorem, tylko po to, by dopasować go do infrastruktury konkretnego modelu samochodu. To także własne załogi poszukiwawcze, które działają od razu, kiedy zgłosisz kradzież. Prezesi dużych firm wiedzą, że oprócz luksusu liczy się bezpieczeństwo, a wybierając LoJack, dopasowują poziom zabezpieczenia do prestiżu samochodu, którym jeżdżą.